Ozgur201_ 14 haftalık hamileyim. Bazen fazla gazım oluyo ve elimle bastırınca karnımın en aşağısının sert olduğunu hissediyorum. Bu sertlik normal bi durummu?
mlkkk Ozgur201_ benim ikinci gebeliğim ikisinde de yaşadım ileri aylarda da ara ara sertlikler oldu normla demişti doktorum