Babyybabyyy ben çok araştırdım bu konuyu Allah yapacaklarımızı bıldıgı için kaderımıze yazmış hatta bı hocadan duymuştum. Yanlış anlaşılmadım doğrusu bu demıyorum ama duyduğum bu, mesela şöyle bazı ınsanlar evlenıyor kocası çok kötü ama evlılık kaderdır kımse kotu bırıyle evlenmek yada o kışı tarafından sifdet görmek ıstemez. Ama kendı irademızle sececegımızı Allah bıldıgı ıcın kaderımıze yazmış.
Yada trafik kazasında ölum kaderımız ama o yola gıtmek bızım secımımız ve Allah bunu bıldıgı ıcın kaderımızde yazılı. Ben bunu böyle duydum böyle buluyorum doğrumu bılmıyorum ama dogrusu neyde öğrenmek ısterım