Iremsvn Hlz var gibi yarın yine deneyin bakalım yada kan vermeye gidin benimde böyleydi sabah akşam 3 gün yaptım gittikçe belirginleşiyordu doktora keseyi görmek için geç gitmiştim biraz
melimo İnşallah vardır benimde rengi belli değil ama yeri belli çizginin daha çok zaman var regl olmama belki de ondan rengi belirginleşmemiştir diyorum erken gebelik test kullandım
Hlz Gizem1504 adetim gecikmemişti 3+3ken öğrenmişim😅 ertesi gün tekrar test yaptım direkt silik çizgi çıktı. Sonraki gün tekrar yaptım koyulaşmaya başladı ama pespembeydi. 3+6 iken yani testten 3 gün sonra beta 60 çıktı. Giderek yükseldi çok şükür 🥰