Kızlar selam geçen ay 16 eylülde regl oldum 2 günde 1 olacak şekilde bu ayı değerlendirdim. Bu 1 haftadır göğüs ağrım çok fazla midem de her gün bulanıyor ama kusturmuyor sadece uzanma ihtiyacı duyuyorum. 2-3 gün öncede şiddetli rahim ağrım oldu kesik kesik veya nasıl diyeyim batma gibi ara ara ama canımı yakan bir gün sürdü kendiliğinden geçti. Dün gece test yaptım erken gebelik fakat negatif çıktı. Böyle negatif çıkıp mide bulantısı yaşayan sonradan pozitif gören var mı? Sizce ne yapmalıyım bilemedim midem çok kötü ara ara yoğun şekilde bulanıyor :(