Bebemiz Sezaryen sonrası ilk duşu ne zaman aldınız? Bir de Beldeki anestezi bantını kaçıncı gün çıkardınız
Zehranisa25 Bebemiz ben eve geldiğim gibi yaptım ama dikiş yerime su geçirmeyen bant ile aldım dikişler alınana kadar
Dilaradenizz0 Bebemiz 2. günün sonunda duş alabilirsin demişti doktorum. Belde bi bant olmamıştı benim
Nhrr Bebemiz 2 gün sonra aldım su geçirmez bant vardı yedek de vermişlerdi. Duş almayınca süt tam anlamıyla gelmiyo bende öyle oldu.
Bebemiz Zehranisa25 benim alınması gereken dikiş yok dedi. Bugün 4.gün bu akşam için duş alabilirsin dedi o halde bu akşam almam sorun olmaz
Bebemiz Zehranisa25 anladım benim var hala bugün için duş alabilirsin dedi 4.gün ama bazıları bir hafta diyince meak ettim genel olarak kaçıncı gün duş alındı diye
littlemiddle Bende ne belimde ne de karnımda bant yoktu. Hemşireler ilk gün ya da ikinci gün çıkardılar. Taburcu olurken de doktorum duş alabilirsin, dikiş yerini uzaktan fön makinesi ile kurut, kuru kalsın sorun olmaz demişti.
Zehranisa25 Bebemiz genelde hastaneden çıkıldığı gibi izin veriyorlar bana öyle oldu sizi yanlış yönlendirmek istemem ☺️
Nhrr Bebemiz sizde dikiş yokmuş sanırım yapıştırma yaptılar benimde içerden vardı uçları görünüyordu gittiğimde onu aldılar.
surprizbebe Bebemiz belde bant falan yoktu. 1,5 gün hastanedeydim. Eve gelince duşumu aldım. Dikiş yerimde de bant yoktu sprey sıkmıştı sadece su geçirmez