bugün bütün gün kasık ağrısıyla dolaşıyorum önce gaz sancısı dedim ama öyle olmadı üşüttüm sandım ama yine asla geçmedi, adetim biteli sadece 15 gün oldu, 7 aydır gebelik için uğraşıyorum. bugün birde göğüs hassasiyeti başladı. yani belki çok saçma ama aranızda hiç bu belirtilerle gebelik testi yapan var mı? o kadar yıldım ki yapıp yine aynı sonucu alamamaktan