Berivanabk34 vajinal enfeksiyon akıntı yüzünden hamilelikte tetiklenen bi durum zaten, öncesinde olup olmaması hiç önemli değil, doktora gidip görünmenizde fayda var, burda bişey olmaz derler olur, olur derler olmaz, insanların yönlendirmesiyle hareket edilecek bi durum değil, kaç haftalıksınız bilmiyorum ama vajinal enfeksiyon hiç istenilmeyen ciddi bişey, korkutmak istemiyorum ama önlem alınmazsa su gelmesi, erken doğum vs olabiliyor, o yüzden erken teşhis önemli, idrarınızda ki baskı ve sıkışıklık hissi antibiyotik içtiğiniz halde geçmiyorsa direkt vajinal enfeksiyon akıla gelmeli, ben bu sebeple kadın doğum acile gitmiştim, o kadar emindim ki kendimden, idrar yolu enfeksiyonuyum diye gittim, hoca spekulumla alttan muayene yapmak istedi, mecbur kabul ettim, iyi ki etmişim, enfeksiyon olduğunu gördü, fitil yazdı, idrarımda ki baskıyı sorduğumda ise vajinal enfeksiyonun orayıda etkilediğinden bahsetti, dediği gibide oldu, fitilim bitince idrar yolunda ki rahatsızlığımda geçti