Kızlar
Ben normalde adet olduğum zamanlar ağrıya dayanamayıp bir kaç zaman bayılmışlığım var,
Aklıma şu geldi
Ya normal doğum başlarsa ben sancılara dayanamayıp bayılırsam bebeğime zarar verir miyim böyle bi ihtimal olabilir mi
Kafamda dönüp duruyor çarşamba doktoruma danışacağım