mrvcl9 Valla doğum işi şanş işi gibi… Özele gidiyorken devlette bir doktoru çok beğendim ve özeli bırakıp devlete gidip o doktorda dogum yaptım(sezaryen) ve harika idi. Geçenlerde parkta bi kadinla tanıştım,benim ilk gittiğim özel hastanede sezaryen olmuş ve doktor çok büyük bir hata yapmış, sezaryen için 7 kat kesiyorlar ya bu doktor 6 katı dikmiş,katlardan birini dikmeyi unutup açık bırakmış ve kadın resmen acıdan mahvolmuş ve o şekilde kaynamış kesik.