Kızlar cuma günü test yaptım silik çizgi çıktı acile gittim beta 770 çıktı doktor alttan muayene yaptı kese görünmedi o yüzden 2 gün sonra tekrar beta ver dedi 1500 altı çıkarsa gelirsin 1500 civarı çıkarsa polikinlikten randevu alırsın haftaya dedi bugün kan verdim oda 1754 çıktı tekrar acile gitmeme gerek var mı beta normal mi yüksek mi beta