Esahan Hayır. Tüp bebek tedavisi görenlerin süreci daha kontrollü ilerlediği için tutsun diye doktorların onlara önerdiği şeyler ve çevreden deneyimleyerek edindikleri bilgileri paylaştıkları bir formda okumuştum bunları ben de ilk gebelik ve acemilik sürecim olduğu için bunları araştırıp uyguladım. Sağlıklı tutunması adına. Su,süt ve yumurta zaten hep söylenen bir şey havuç ve inciri hamilelik öncesi de yumurta olgunlaşması için tavsiye edilen bir şey zaten kuru dut iltihap önleyici kabak çekirdeğininkini şimdi hatırlayamadım ama sizlerde hamilelikte bu gıdaların faydalarına bakabilirsiniz. Ben de hamilelik varisi çıktı ben hala nerdeyse hergün ayaklarımı yüksekte tutma ihtiyacı hissediyorum koltuğun tepesi olur çift yastık olur vs ve sola yatmaya çalışıyorum hep kan dolamışımı için bunlar çoğu kişinin söylediği şeyler aslında. Sizin ne aşama da lekelenmeniz bilemiyorum ama doktor progesteron vs verdiyse onları da ihmal etmeyin.