Melike2535 Geçen ay kimyasal oldu bu ay eşimle nihalim bahçesinden hayır macunu ve ginsengli macun alıp kullandık insallah nasip olur aranızda kullanıp gebe kalan var mı
Elif-ada- Melike2535 Benimde geçen ay kimyasal oldu bende buay nihalin bahcesinden eşim ve bana ürünlerinden aldım ama yumurtlama erken oldu 9 gün kullana bildim inşallah hayırlısı olur siz takip ettinizmi urundenmi erken yumurtlama oldu anlamadim
zey-nep11 Melike2535 kuzum ilk ay adet olursan üzülme rahım temızlıyor. İkinci ay daha cok guclendırıyor olumlu sonuc alan daha cok kişi var ve bende senın gibi adetsiz yedm ilk aldıgım zaman. Snra adet oldum ama cok rahat bı adetti pırtısız agrısız. Orda anladım işe yaradıgını. snra adetle yedım 10 gun kdar hamıle kaldm. Ama inş senın ilk aydan olur balım🫶🤲🏻
Yelizcetxx Melike2535 ben çayını içmiştim muhtesem birsey hayıt tohumu pcos olmasına ragmen hamile kaldım
Melike2535 Elif-ada- canım valla ben 10.gun başladım ovulasyona hala tam olarak koyuluk olmadı ama dün 13.gun sol kasigim asiri ağrıyodu dün de dışardaydım bütün gün test yapamadım o yüzden emin değilim zaten elimde beş tane kaldı her gün yapıcam genelde 15 16.gunlerde oluyo yumurtlamam o zamana kadar kullanırım macunu insallah vesile olur hayirli haberler alırız bu ay 🤲🏻♥️
zey-nep11 Elif-ada- merak erme benimde yumurtlama erken oldu amacı o ztn kuzum. Bende adetle beraber 10 Gun kullandım braktm bol bol su ıctım ve harika bi mucizeyle karşılaştm Allahıma bın sukur sızede nasip olsun. Ilk ay adet gorursen üzülmee bazılarında ılk ay rahım ve adet temızlıgı oluyor diğer aya daha sağlam snclar alınıyor . Ama inş ilk aydan tutar kuzum😍
Hifaakim Melike2535 kimyasaldan sora bi ürün mü kullanmal gerekiyor acaba bende yaşadım bir kimyasal bir düşük birşey kullanmadım ama
zey-nep11 Melike2535 ağrı hıssettiysen bırak kuzum. Bende ağrı hıssedınce bıraktım su ıctım bolca bende test yapmadan agrı görüp braktm macunu
Melike2535 Hifaakim canım ben açıkçası kendim araştırdım ve kimyasal sonrası gebe kalmak daha kolay diye okudum ama daha önce iki kimyasal geçirmiştim ve sonrasında çok geç gebe kaldım tekrar o yüzden bu ay şansım daha yüksek olduğunu düşünerek takviye biseyler kullanayım dedim belki vesile olur
Melike2535 Elif-ada- evet biraz erken yumurtlama olmuş ama sabit değil her ay zaten benim de senin döngün kadar olmasına rağmen bir ay 22.gun yumurtlama olmuştu
Elif-ada- Melike2535 Cnm birşey soracaktim ben bugün tıbbı genetige gittim pıhtılaşma testi için ama kaç günde çıkacağını sormadım kaç günde çıkıyor bu testler
cansu_dgn Elif-ada- canım klomenden sonra yumurtlaman düzene girdi mi her ay yumurtlama görüyor musun? Ben klomenin ilk ayı çok güzel yumurtlama gördüm. Dün adet oldum bu ay da görür müyüm merak ettimm sen ne durumdasın tekrar yumurtlaman düzene girdi mi?
cansu_dgn @“Elif-ada-” canım klomenden sonra yumurtlaman düzene girdi mi her ay yumurtlama görüyor musun? Ben klomenin ilk ayı çok güzel yumurtlama gördüm. Dün adet oldum bu ay da görür müyüm merak ettimm sen ne durumdasın tekrar yumurtlaman düzene girdi mi?
Elif-ada- cansu_dgn Evet canım iki ay önce klomen kullanmastim buayda geçen ayda yumurtlamam gayet iyi oldu üzülme lütfen olucak inanki yeterki umudunu kaybetme
Elif-ada- cansu_dgn Hatta biliyorsun klomenden sonra geçen ay oldu ama kimyasalla sonuçlandı olucak inşallah seninde kalbimden öyle geçiyor inşallah🤲
cansu_dgn Elif-ada- evet çok üzüldüm senin adına canım benimm inşallah ikimize de bu ay nasip olsun artık ❤️ teşekkür ederim cevap verdiğin için