pnrmrt ben de salı günü gittim muayenehanesine. Bebek istediğim ve olmadığı için. Tahlillerim cebeci tıpta yapıldı. Muayenehanesinde de detaylı muayene etti. Sağ yumurtaloğımda bir kitle çıktı. Epey tahlil istedi. Sonuçlara göre yol izliycez. Güveniyorum doktora, inşallah öyle olur