4 gün önce kürtaj oldum ikinci bebeğimdi. Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var oğlum 11 yaşında onun doğumundan sonra kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. İkinci bebeğime hamile kaldığımda dünyalar benim olmuştu ama malesef 10. Haftada kalbi durdu ve kürtaj oldum. Kürtajdan sonra yine kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. 7. Haftada hafif lekelenmem olmuştu ama progestan kullandım ve kontrolümde herşey yolundaydı. Bebeğimi kaybetmeme neden olan kan uyuşmazlığımıydı? Doktorum durumu biliyordu kanama olmadan iğne yapılmıyor demişti ama lekelenmem olduğunda iğne yapılsaydı yaşar mıydı? Tekrar hamile kalırsam yine bir kayıp yaşar mıyım? Bilgisi ve deneyimi olanlar lütfen yardımcı olsun. Günlerdir kendime gelemiyorum. Nasıl bir önlem almam gerekliydi bilmiyorum.