Halimegamze Hamile ve çalışan annelerim ne zaman izine ayrılmayı düşünüyorsunuz?? 32+4 reyiz 2 hafta daha çalışmayı düşünüyorum. Fikirleriniz nelerdir
Makbule_199110 Halimegamze bende 33 haftalik hamileyim 2 hafta daha çalışacağım sonra izinliyim insallah yurtdisinda çalışıyorum bende artık zorlanmaya başladım
Halimegamze surprizbebe bende devam etmek istiyorum aslında bakalım süreç nasıl olacak ona göre karar veririm artık
Ayseguller Haftaya almayı düşünüyorum. Birkac hafta olsa bile kardır dogumdan sonrası icin. Tabi doktor uygun görürse 🥲
QueenMomm En erken kaç haftalıkken alınıyor ben daha yolun başındayım ama çalışırken çok zorlanıyorum😢
000_gulay QueenMomm 32 diye biliyorum ben tabi ciddi bi durum yoksa ortada sen kaç haftalık gebesin ki erken yazdır raporunu doktor ayarla bir tane
Halimegamze QueenMomm ilk süreç biraz zor olabiliyor özellikle mide bulantılarin yogunsa ama ikinci trimestrda daha kolay olur
Yagmur223 QueenMomm canım 32. haftada alınıyor ama çalışamayacak durumdaysan ve özel hastaneye gidiyorsan doktorundan heyet raporu talep edebilirsin benim arkadaşlarımın çoğu öyle yaptı
QueenMomm Halimegamze umarım dediğiniz gibi olur çünkü gerçekten çok kötü çok zor günler geçiriyorum herkesmi böyle onuda bilmiyorum ama çalıştığım için ekstra bir zorluk yükleniyor Allah yardımcımız olsun ne diyebilirim🥹🤲🏻
000_gulay QueenMomm 10 haftada baya erken benim kuzenim 25 haftalıkken aldı doktorlar hemen vermez bence 38 hafta rapor vermez yani 😂😂 doğum raporu bile 8 hafta öncesi 8 hafta sonrası 😂
Tuzlimon1 Halimegamze 31+5 de çalışamaz aldım. Evde vakit geçirmek istediğim için. Doğum sonrasına ücretsiz izne ayrılacağım o yüzden çok çalışasım yoktu. 🤭
QueenMomm Tuzlimon1 32 de alınıyor demiş burdaki arkadaşlarda daha erkende alabiliyoruz o zaman doğrumu😃
Tuzlimon1 QueenMomm daha erken olmuyor maalesef benim doktorum tatile gidecekti o yüzden o hafta verdi. Bende erken almak istedim 28.haftalarda falan ama olmuyor anca normal rapor veriyorlar oda en Fazla 10güne kadar ☺️
Zeynepmusic Çalışır raporu aldıktan sonra herhangi bir hafta normal rapor alınıp bitince tekrar çalışmaya devam edilebilir mi? Ya da günlük rapor alınıyor mu