berrakezgi kızlar selam bugün 35+5 kontrole gittik nst de sancılar çıktı 50-60 max 65 i gördük bi yorum yapar mısınız doğum mu yaklaşıyor nedir ya ??
sonsuzmasalim berrakezgi bendede 36 haftalikken sancilar 110a kadar cikmaya basladi. yarin 40 haftalik olacagim hala doguramadim.