Ben cok zorlanıyorum 28 haftalık oldum nefes alamıyorum mıdem yanıyor yatamıyorum dogru duzgun mandalına bıle yesem fil yemiş gıbıyım ne yapacagım kızımda cok rahattım sadece mıdem bulanırdı mıdem yanardı bunda asırı hareketlı hıc durmuyor karnkm acıyor aabah aksam tekme yiyorum haftasına gorede asırı buyuk sıgmıyır mu ıcıme ne 28 haftalıgım ama 30/31 hafta cıkıyor seker yuklemesı yaptım normal cıktı her şeyı ne yaoacagım erkek cocugu cok mu rahaketlı olur sizce ??????