Bende 39+3 şuan yarın 4 işte ve nefes alamıyorum ciddi ciddi balkonda nefes almaya çalışıp hava makinesinde serum ile duruyorum çok fena durumdayım inliyorum resmen oksijensizlikten, açlıktan tansiyonum düşüyor sürekli açım ve sürekli yemekten de ayrı kötü oldum doymamak da çok fena 24 kilo aldım ya çıldırıcam
Veee
Asla uyumuyor hep hareketli hep yani sürekli diyorum çıkmaya mı uğraşıyor pozisyon mu bulamadı bağlıyor acaba uyumadığı için mutluyum en azından hareket ettikçe tamam diyorum iyi en azından onu biliyorum