Derennn700 Nigar882 ben bugün test yaptım silik çıktı ama buraya girdim moralim bozuldu herkes erken gebelik testleri güvenilir değil dedi 🥺 İnşallah isteyen herkesin vardır belirtim yok cankm
Fnur-14 Derennn700 bende test yaptım silik çıktı iki tane daha aldım bir yanlışlık yoktur heralde diye gittim kan verdim 168şuan beta inşallah sende de vardır
Sna1244 Benim bat 16 bugün göğüslerim çok ağrıyor bir haftadır da kasık ağrısı ve mide bulantısı var direkt gebeliğe yorup kendimi umutlandırmak istemiyorum belki üşütmüştür olabilirim bilmiyorum sizde durumlar nedir
Nigar882 Sna1244 bi kere beyaz çıkmıştı bende. Ama negatifti. Bi kaç test yaptım hepsi negatif biri beyaz çizgi zaten regl oldum somrasinda