Aysegebes 36 dayız. İki gündür çok ateşli hissediyorum gözlerim alev atıyo gibi öyle deyim. Bu durumu yaşayan var mı normal mi ya?
Tazeanne123456 Aysegebes geçmiş olsun canım geçen gün benim de öyle oldu halsiz de hissediyordum acilde tahlil verdim idrar yolu enfeksiyonu çıktım ama hiç idrarımda yanma yoktu istersen bi kan idrar tahlili ver
PinkBerryy Gözleriniz yanacak kadar ateşiniz varsa neden beklediniz hastaneye gitmelisiniz enfeksiyon ve ateş çok tehlikeli hem de 3. Trimestrdasınız