Kivircikkuala canım benımde eskişehirde 3 kişiyle konustum devlette transfer vs oldular üçüde olumsuz sonuc aldı , ben bahceciyle devam ettim ilk denemede pozıtıf sonuc aldım , herkese diyorum durumunuz varsa devlette oyalanmayın psikolojinize moralinize yazık , devlette aşılama denenicemti 4 5 ayım boşa gitti denenmedi bile öyle yani