Kızlar ilk hamileliğimde de içememiştim midemi çok zorluyo anında kusturuyodu şimdi de içmeye çalışsam da direk kusuyorum yada gün boyu beni çok zorluyo mide bulantısı ilacı da var ama asla geçirmiyor ilaç değişikliği de yaptım ama resmen içemiyorum sizde bu durumu yaşayan var mı nasıl bi yol izlediniz🙏