Kubraa-1 canım merhaba benimde sürekli kahve akıntım vardı ve ne zman doktora gitsem kesiliyordu 7.haftada gittiğimde 2 gün önce kesilmişti kahve akıntım ve kese içinde hematom varmış kese büyüklüğünde progestani günde 2 ye çıkarttım. Hatta acildeki doktor bu gebelik sürerse supriz olur demişti ağlatmıştı beni. 9.haftamda gittimde doktor kanamanın boyutunu kuculdigunu söyledi kese büyüdükçe kanama kuculuyomus şuanda dışarı gelen bir akıntım yok. Kahve akıntı içeride ki kurumuş kan demek oluyormuş sıkıntı yokmuş pembe ve kırmızı olunca sıkıntı oluyormuş Ben çok araştırmıştım bu konuyu sende kontrole gittiğinde söyle akıntıni dışarıya akıntı çıkınca içerideki kanama alanını göremiyorlar. Benim akıntım durunca farkettiler içerideki kanama alanını