Basak07c hiç paylaşmadım bana göre çok gereksiz bir hareket sadece yakın çevrem biliyor :) bir tanıdığım var sabah akşam ayna karşısına geçip göbeğini tutup poz veriyor tamam hamilelik normal bir süreç ama bazı şeylerede dikkat etmek lazım sürekli karnını gerip kendini paylaşmak bana çok saçma ve komik geliyor..