Vlog1345 Kızlar bugün 20.haftama girdim, ilk hamileliğim ama hala bebeğin hareketini hissedemiyorum. Geç hisseden oldu mu tedirgin oluyorum hissetmeyince
User33 Vlog1345 ben ilk hareketini 19+4 de hissetmiştim suan 21 haftalığım ama böyle çok net hareketlerini hissetmiyorum minik minik plesantam on duvarda olduğu için güçlendikçe daha net hissedeceksin demişti doktorum belki plesantaniz sizinde on duvardadır on duvarda olması bebekle cildiniz arasında olduğu için plesanta hareket etse dahi hissedemeyebilirsiniz :)
Booksandcats Benim de ilk gebeliğimdi net olarak 22. Haftada hissetmiştim yine de çok sert hareketler değildi