Solgundeniz  Bat 7 gün var daha akşam yaptım birşey çıkmadı sabah farkettim silik çizgi yanılma mıdır var mıdır pazar tekrarda edemiyorum testi
fairytale_ Solgundeniz beklediginiz icin kuruma cizgisi olabilir erken gebelik alıp deneyebilirsiniz🌸
ambrosian Sna1244 1.20 hiç ümit yok regliye 3 gün kaldı düşün yani imkanı mümkünatı yok bu ay çok ümitliydim ama takdir Allahın yapacak bir şey yok
ayssss1 ambrosian canım ümitlendirmek istemem ama çok az da olsa bir umut var gibi benim reglim bir gün geçti 6,63 bugün 3. Gün 30,20 oldu
ambrosian ayssss1 valla belirtilerim de vardı tüm yumurtlamayı da değerlendirdim ona rağmen 1.20 çıkınca umudum kalmadı ama nasip bu işler