Selvi01 ben tüp bebek tedavisi olduğum icin İlk zamanlar perınatolojı doktoruna gittim eş zamanlı olsrak normal kadın doğum uzmanına gittim ama risklı gebelık takıbı yapmasına dikkat ettim. Simdi gerekli durumlarda yönlendirdiği zaman perınataloğa gidiyorum. Plesenta prevıa olduğum icin sezaryen ameliyata perınatalog arkadaşıyla girecegını söyledi.