Brconr Çok geçmiş olsun, ben de yaşamıştım benimki kırmızı kandı ve 2 defa oldu. Hiç canınızı sıkmayın, doktorun verdiği ilaçları alın. Ayağınızın altına iki yastık koyun ve sürekli uzanın. Lavaboya gittiğinizde ıkınmayın, ayrıca beslenmenize çok dikkat edin. Tabi bazen ne kadar dikkat ederseniz edin gidecek olan bebek gidiyor. Moralinizi bozmak istemem, yanlış anlamayın. Bunu bir doktor söylemişti. Bir bebek sağlıklıysa kalıyor, düşmesine kimse engel olamaz demişti. Çok geçmiş olsun