Kubraa-1 71-148-331-972 iki günde bir verilen kan değerleri 2 embriyo transfer edilmişti ikiz olma ihtimali var mı sizce
SariLale22 Kubraa-1 benim betam 72-179 4 gün sonra 794 du doktor normal artış dedi tek keseydi ama 1 hafta sonra ikinci keseyi gördük beta ile çok alakalı değil bence
sedamusa Kubraa-1 öncelikle hayırlı olsun 🌸ben 25 eylülde transfer olmuştum bugün tam 5 haftalık hamileyim çok şükür beta artışım da sizin gibi iki katı Salı kese için çağırdı doktor ama bugün azıcık kahverengi leke geldi 😞
Kubraa-1 sedamusa ben doktoruma başından beri diyorum telaş yapma beta bakalım diyor ama insan tedirgin oluyor inşallah kesilir hemen