Kızlar bu sabah kahverengi akıntım başladı sonradan kanama olup çoğalmaya başladı acile gittim normalde 8 haftalık biliyordum sata göre ama doktor en fazla 6 haftalık dedi karından görünmedi vajinadan bebeyi gördük doktor dedi daha kalp atışı oluşmamış hastaneden çıktığın anda bile kalp atışı oluşabilir dedi oluşmak üzere dedi ama hala kanamam devam ediyor ve rengi gir gide bordo oluyor ne yapmalıyım kafayı yicem