Elayf04 Kızlar bugünden beri tuvalete gidiyorum ve tuvaletten çıktığım an tekrar tuvaletim geliyor ve rahmimde sanki hafif yanma hissi var gibi hissediyorum sizce neden yaşayanlarınız varmı (25haftalığım)
Annesininbitanesi Elayf04 enfeksiyon olabilir benimde öyle olur sürekli varmış gibi gelir ama gittiğimde bir iki damla gelip durur ilk hamileliğimde çok yaşamıştım
Tomucuk12 Elayf04 ayni seyi yadasin 10 gundur 3 it su ve dr ile gprusup ılac kullanın enf tehlıkelı. Ayrıca bebek de baskı yapıyor mesaneye artık benım enf ileriedı hıc wc cıkamadık sonda taktılar o asamaya gelmeyın
Annesininbitanesi Elayf04 bol su içmeye çalış doktoro gittiğinde genelde gece yatmadan önce eritilip içilen bi ilaç veriyor tek kullanımlık oluyor zaten
R-veyda44 Elayf04 o zaman bebek ağırlaştigi için olabilir isterseniz bı acile gidip idrar verin enfeksiyon falan var mı baksınlar içiniz rahat eder en azından
Annesininbitanesi Elayf04 doğruluğu var mı bilmiyorum ama bana öyle demişlerdi bol su iç idrarla atarsın diye ama tabi zararı olmaz en azından ondan eminim
Mom_185 Elayf04 yanma ve sızlama varsa enfeksiyon bende öle öğrendim çok ileri gittiğinde bebeğe zarar veriyormus
Elayf04 Mom_185 sızlama yok şuan sadece tuvaletim geldiğinde sanki yanma hissi hissediyorum rahmimde ama tuvaletimi yaparken yanma olmuyor kaşınmada yok