Annesininbitanesi 9 haftalık olduk biz bulantılar devam ediyor halada sürekli uyku halindeyim uyandığım anda bulantılarım başlıyor sizlerin nasıl gidiyor
Ayshababy Annesininbitanesi haziran annesiyim daha 5+4 şuanlık mide bulantim falan yok nezaman başliyor tam olarak ilk hamile kaldimda hiç mide bulantim olmadi
Srpdrn Annesininbitanesi bizde yarın 8 haftalık olacağız 🫶 mide bulantım uyku halim vardı bu hafta ama şimdilik geçti. Göğüs hassasiyeti bir de bel ağrısı dışında bir şeyim yok şükür 🫶🤗
babyandmomy__ Annesininbitanesi benim de mayıs ın ilk haftası görünüyor perşembe tam 12 haftalık olacak cinsiyet için sabırsızlanıyorum 🥹😍 Bende de aşırı uyku hali başladı ilk haftalar yoktu son 3 haftadır böyleyim Bulantı çok şükür aşırı yaşamadım arada oluyor ama
umutluanneadayi Annesininbitanesi 8+6 uyku halindeyim ve durmadan yemek istiyorum böyle gidersek doğuma kadar baya kilo alacam galib boğazım boş durdukça midem bulanıyor 🥲 ve diş ağrısı çekiyorum o beni çok zorluyor
Annesininbitanesi Ayshababy senin haftalardayken sabah bulantılarım belli etmişti 7 haftadan sonra kusmalarımda başladı kişiden kişiye değişir benim ilk hamileliğimdede olmuştu şimdide oluyor senin ilkte olmamış inşallah şimdide olmaz
Annesininbitanesi Srpdrn ay inşallah bitmiştir 🙏 benim bazen o kadar iyi oluyorm ki geçti gibi diyorum bir gün işi oldum diye 3 gün yatıyorm zoralayacak sanırım biraz 🤦🏻♀️
Ayshababy Annesininbitanesi ilkinde 12 haftalikta duşuk yaptim için çok bilgim yok bazilari 12 haftadan sona mide bulantilari başliyormuş arada bi mide bulantim var oda çok degil
Annesininbitanesi babyandmomy__ doktor bulantı ilacı verdi ben o mu uyku yapıyor diye düşünmüştüm ama normal sanırım bu dönemde 😊 Cinsiyet için bende çok heyecanlıyım sağlıklı olsun önemli olan o diyorum ama bir yandan da merak etmekten kendimi alıkoyamıyorum 🤦🏻♀️ bide çevremdekiler cinsiyet yorumu yaptıkça daha çok heyecanlanıyorum 😊😊
Bereeeeen3 babyandmomy__ tamamen aynıyız benimde 11 hafta oldu bugün ve bulantı yaşamadım cinsiyeti cok merak ediyorum sadece uyukluyorum her yerde😂🫶🏻
babyandmomy__ Annesininbitanesi ben hiç bulantı için ilaç kullanmadım ama hormonlardan sanırım her yerde uyuyabilirim 😂😂 Cinsiyet de fark etmiyor aslında ama hitap etmek için de öğrenmek istiyorum bir an önce Çevrem ve ben herkes erkek hissediyor 😂😂
Aniiiskosu Biz de yarın 11. Haftaya gireceğiz :) Bulantı durumum hala berbat, yazarken bile midem hareket halinde :( ilk gebeliğim, umarım 2. Evrede biter bulantılar yani öyle diyorlar :)
Annesininbitanesi Aniiiskosu ilk hamileligimde 3 aydan sonra azalmıştı bunda nasıl olur bilmiyorum ama çok uzun süre bulantı çekenler oluyormş inşallah o kadar sürmez
Basak07c 9.haftayı bitiriyoruz iştahszılığım vardı ama iki gündür iştahım açık arada kasık ağrılarım oluyor
Basak07c Bulantım aşırı fazlaydı ama istifra etmiyordum midem bulanıyordu sadece o da geçti aşırı göğüs hassasiyetim var
Annesininbitanesi Basak07c hassasiyet benim de var ya bu arada istifra etmek mi iyi etmemek mi emin değilim istifra edince midem rahatlıyor biraz ama çok istifra edince kasıklarım çok ağrıyor
Annesininbitanesi umutluanneadayi oh maşallah afiyet şifa olsun ne güzel yiyebiliyorsan hamur işlerinden uzak dur sadece fazla yememeye çalış 😊
Fatmanurakbltttt Annesininbitanesi biz 10+3 üz bulantım yok denecek kadar geçti bi hafta önceye kadar hiçbişey ağzıma süremiyodum şimdilik iyiyiz inşallah daha iyi oluruz 😊❤️