Bebek_4 Herkese merhaba ben 1 buçuk yıldır ilaç kullanımı ile korunuyordum 2 ay önce spiral taktırdım ama bu ay hasta olmadım kasımlarımın alt kısmında ve belimde çok ağrı var böyle olup hamile olduğunu öğrenen oldu mu acaba
ozlem_2727 Bebek_4 spiral varken düzensizlikler oluyor aslında en net kadın doğuma gidip. Anlayabilirsiniz ama spiralle hamile kalıp sağ. Salim doğuran çok kişi var bir. O. Kadar da hamile kalıp spirali çıkardığında düşük yaşayan ya da. Asla hamile kalmayan var
Yaseminyhyh Bebek_4 spiralle hamileyim suan hiç tavsiye etmiyorum suan yasadıgımı bi ben bi allah biliyo
yagiz_didem Bebek_4 ben 5. Senedir iğne oluyordum 6 ayda bır doktor kılo alımım çok dıye son iğnen olsun sana spiral takayım dedı Eylül de tamm dedim hem spıral hem iğneliydım aralıkta hamıle olduğumu oğrendım
Bebek_4 Aslaninannesi_ yaptım bir hafta önce ama çıkmadı negatif çıktı hasta da olmadım 2 ay olmak üzere
ZeynepDuru17 Bebek_4 bı hafta önce yapmışsınız sprial le alakası yok çıkar varsa bidaha yapın yarın sabah mesela ilk idrarla yapın ben 7 yıl kullandım
Bebek_4 ozlem_2727 Allah’ım vallaha çok tuhaf oldum ya 3 tane oğlum var en küçük 1 buçuk yaşında her gün adet olacak gibi sancıyla kalkıyorum lavaboya gidiyorum yok olmamışım strese girdim vallaha
ozlem_2727 Bebek_4 spiral de böyle düzensizlikler oluyor bazısında geçikiyor bazısında bir ayda 2 kere ya da daha uzun daha kısa süren regl. Gibi siz emin olmak için doktorla görüşün herşey olabilir normal de olabilir umarım herşey. Gönlünüzce. Olur