KurabiyeninAnnesi123 Anneler şehir hastanesinde sezeryan dogum yapıp kaç gün yattiniz ilk doğumum özelde oldu 1 gece yattım ertesi gün öğlen taburcu oldum 2. Doğumum şehir hastanesinde olucak 3 gün yatırıyor diyorlar
ozlem_2727 KurabiyeninAnnesi123 bunu bende merak ediyorum çünkü kimi 2 gün kimi 3 gün diyor çok emin değilim ama mesela şehir hastanesinde kuzenim normal doğum yaptı 1 gece kaldı 2.geceyi.imza atarak çıktı sezeryanda kaçtır. Merak ediyorum
Rabia_36 KurabiyeninAnnesi123 cumartesi ikindi vaktine sezeryan olmuştum pazartesi öğlen taburcu oldum
Meltnc15 KurabiyeninAnnesi123 normal doğumda 24 saat sezaryen de 48 saat. Eğer herhangi bi komplikasyon yoksa tabi.
KurabiyeninAnnesi123 ozlem_2727 arkadaşıma sordum 2 gece yatırılıyormuş canm şehir hastanelerinde özel farkli olabilir çnku 1 gece yatmştm ben
Nebihe5 Yeni prosedür gelmiş 48 saat dolmadan çıkarmıyolar ben normal doğum yaptım akşam sekizde doğum yaptım ertesi gün sekize kadar çıkmamıza izin vermediler
KurabiyeninAnnesi123 Nebihe5 ilk doğumum özelde oldu persembe sabah 10 da doguma girdim 1 gece yattim ertesi gün öglen taburcu olmuştum annem gelicek doğumuma ben bir gece yatip çikariz dedim o söyledi 3 gece yatiriyorlar diye
Yesillendik_ KurabiyeninAnnesi123 valla beni özelde de 2 gece yatırdılar 1 gece yatıran özellere de şaşırdım bende 2 gece yatmak daha iyi 2 gün boyunca damardan ağrı kesici serum veriliyor iyi geliyor
KurabiyeninAnnesi123 Yesillendik_ ben bir zorluk çekmedm açıkcası eve geldigimde de agrim falan olmadi ben kendimi yordum yatmadm ailem yanimdaydi yat dediler ama onlarn varligina alışmak istemedigm icin kendi işimi kendim gördm sdce ayakta fazla kalmak zorladi dikiş yerim sızlıyordu oda tamamen benden kaynakli saatlerce ayakta kaldgm icindi inşAllah bu doğumum da da hemen ilki gbi toparlarm🤲🏼
KurabiyeninAnnesi123 ozlem_2727 2 miş canm bir annemiz yeni dogum yapmş 48 saat dolmadan cikarmiyorlar dedi
3_oglan_annesi KurabiyeninAnnesi123 bn şuan şehir hastanesindeyim cuma doğum yaptım bugün çıkmam gerekti bebekden dolayı yarın çıkış olabilir 48 saatin dolmadan izin vermiyolar
KurabiyeninAnnesi123 3_oglan_annesi anladm kuzum sondayi uyuşturarak mı taktılar canli canlı mı saglkla büyüt yavrunu🙏🏼
3_oglan_annesi KurabiyeninAnnesi123 canlı ama derin nefes al ver diyince çok acısı etki etmedi neden bu kadar stres yapılır hiç anlamış deglm vala her şeyde sakin oluncaa acisi azaliyor bnce 🤭
ozlem_2727 KurabiyeninAnnesi123 2 gün kesin var onu biliyorum ama mesela doğum da 3 gün şehir hastanesi iki ise iyi yani
KurabiyeninAnnesi123 3_oglan_annesi 😂😂😂 özelde takıldğnı anlamdm bile birsey dhaa sormak istiyorum yapıştırmamı diktilar yoksa iple mi
ASE6154 KurabiyeninAnnesi123 salı günü 10 da giriş yaptım perşembe 10 a kadar çıkarmadılar beklettiler saatin dolmasınj