Yenianne_61 Bebeğime ilk kiyafetlerini yıkamak için deterjan şampuan pişik kremi sipariş vericem. İlk deneyimim olacağı için kullanıp tavsiye edebileceğiniz markalar neler?
Gokturkmom_ Yenianne_61 Duru granül sabun tozu ile yıkadım ben kıyafetlerini ,pişik kremi olarak bepanthol aldım diğer bakım ürünlerinin hepsini de dalin aldım 🐥
Almira_ Yenianne_61 granül vs değil sici deterjan önerilir deterjan olarak. Sıvı kalıntı bırakmada daha az risklidir çünkü. Bebek biraz büyüdükten sonra isterseniz toza ya da granule geçin ama ilk başlarda bebek cildi daha hassasken sıvıdan şaşmayın derim. Yumuşatıcı vs kullanmayin. Sıvı deterjanlar bebekler icjn olanları zaten paraben alkol parfüm vs içermiyor çoğu. Ona dikkat edin. Pişik kremi olarak mustela çok öneriliyor, sudocrem de iyi.
Gokturkmom_ Yenianne_61 Hepsini öneri üzerine aldım çok yakınımdan kullanan kişiler gayet memnunlardı🤗
kubrabayraktarr Ben siveno aldım deterjanı pişik önleyici incia aldım pişik olursa eğer hametan kullanmayı düşünüyorum şampuan olarakta born and clean baby aldım yorumları çok iyiydi diğerlerinde hep bir kötü yorum gördüm ama bunda hiç görmedim
aysgnr Deterjan olarak siveno aldım, şampuan olarak sebamed, pişik kremi için de sudokrem aldım. Sudokrem çok iyi, yeğenimde de kullanmıştık ve onun teni sarışın da olduğu için çok çok hassastı.
minebayraamm bebek sampuani olarak ecowelli tek gecerim. organik ve icerigi tertemiz cok guzel temizliyo bizim evin demirbaslarindan buraya linkini birakiyorum inceleyebilirsin https://www.ecoshop.com.tr/organik-bebe-sampuani-300-ml?srsltid=AfmBOooRLRyNnBtaHL_tnbzMGNp99OGbReOZtmUCCYj_bJe-psi1Oelz
elfarsen Le natura nın şampuanı ve pişik kremini kullanıyorum. Çok memnunum ben. Bir de miseler suyu var o da günlük bakımda dışarıda falan kullanıyorum. Doğal ve bitkisel içerik olduğundan içim çok rahat. İkinci bebeğime de bu markayı kullanacağım