Bende geçen sene kimyasal geçirmiştim aynı böyle değer bir artıp biraz azalıyordu doktor sağlıklı değil dedi. Sağlıklı gebelikte düzenli olarak artması gerekiyor ama üzülmeyin kimyasal güzel bir habercidir vücudun kendini gebeliğe hazırladığını gösterir. İnşallah diğer aylarda beklediğiniz müjdeyi duyarsınız💐