yeni_anne2 Kızlar bebeginizi yıkadıgınızz zaman her yıkama da şampuan kullanmak lazım mı kullandınız mıı bilgi alabilir miyim lütfen
Eluskonunannesi yeni_anne2 eğer her gün yıkıyorsanız her yıkamanızda şampuan kullanmayın. Gün aşırı kullanmak hatta üç güne bir daha sağlıklı oluyor
Nurkcy yeni_anne2 ben yeni doğumdan itibaren her yıkamada kullanıyorum. Yazın doğmuştu günde 2 kere de yıkasam kullanıyorum mutlaka..
yeni_anne2 Eluskonunannesi her yıkamada basını yıkabilir miyim yoksa bazen vücudunu yıkamam yeterli olurr muu
minebayraamm Bence şampuana göre değişir nazik bi temizleyici kullanıyosan şampuanı kullanabilirsin her gün ya da 1 dolu 1 boş yapabilirsin her gün yıkıyorsan. Ben nazik ve doğal diye ecowellin şampuanını kullanıyorum ekstra bi tahriş veya irritasyon yaratmadı