Fatma033 Merhabalar herkese 17 haftalık tüp bebekle hamile kaldım evde tek yasıyorum evimi süpürgeye tutsam haftada bir defa dikey süpürgeyle sıkıntı olurmu acaba ben gibi olup ev işini yapan varmı bugüne kadar hiç yapmadım
Sevgshn Fatma033 doktoruna danış bence bi riskin yoksa 3 aydan sonra izin veriyorlar ama senin durumunu bilemem doktorun daha net bi şey söyler sana ben 3 buçuk ayıma kadar doktorum yaptırmamıştı bişey
1Anneadayiiii Fatma033 bende 8+6 haftalık tüp bebek annesiyim ben yapmıyorum canım eşime yaptırıyorum ya da ablamlar yapıyo sadece yemek ve bulaşık ve çamaşır işlerimi kendim yapıyorum doktoruna sorabilirsin
Cheryy1 Fatma033 ben dusuk riskini atlattigimda kanama alanim kapandiginda haftada bir fazla detayli olmadan yapmaya basladim ama kendinizi asla yormayın muhakkakta doktorunuza danisin 🌼
Arcfat Fatma033 ben de tüp bebek tedavisi ile hamileyim riskiniz yoksa eğer doktorum normal hayatına devam edebilirsin kendine engelleme demişti çok şükür bu zamana kadar sıkıntı olmadı doktorumuza danışırsanız ve düşük riskiniz yoksa eğer normal günlük yaşantınıza devam edebilirsiniz 😉
Htcgz Bende tüp bebekle hamile kaldım kanda gebeliği gördüğüm günden ber evimn işlerini yaptım. Dolap bile sildim ama benm hiç bir riskim yoktu herhangi bir sıkıntı görmedyse doktorunz dikkat ederek herşeyi yapablrsnz