Kızlar bişey sorcam ya ben 3 kez tüp bebek yaptırdım olmadı sonra bir doktorla karşılaştım dedi ki gel bana yardımcı olucam sana sonra yumurta takibi felan yaptı ben hiç bu şekil tedavi olmamıştım bugunde adet olmam gerek silik cizgi cıktı ama ben beklemeyi düşünüyorum hemen gitmicem doktora digerlerinde koşa koşa gitin bu kez rahat davranmayı istiyorum ama şimdi bişey sorcam kasık kramplarım 2 gündür daha azaldı yani geçen haftalarda daha cok vardı normal mi acaba bu cokda takmıyormuşum güya 😂😂😂