Bizim dde son 59 günümüz, hangi doğum şeklini istemeliyim bilmiyorum. Bir yandan vakinal doğum yapmak istiyorum ama doğumdan sonra atılacak dikişlerden ve kalıcı nir hasar olmasından korkuyorum. Diğer yandan sezeryanı ben mi tercih etmeliyim, bilmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz