Merhaba kızlar benim ilk doğumum olacak bazıları epidural zararlı yaptırma diyor bel ağrısı vs kalıcı oluyormuş galiba bunu isteyip istememek bize kalmış değil mi?
suni sancı da çok zormuş ama onu galiba doktor mecbur kalınca yapıyor istememe gibi bir lüksümüz yok doğru mu ?
Siz neler düşünüyorsunuz