yeni_anne2 Kızlar bu ikisinden hangisini kullanmak yada hangisini kulandınızz acaba bilgi verir misiniz
beautifulgirl yeni_anne2 yağ zararlıymis canım gebe okulunda söylediler geçen krem daha sağlıklı bence . Bende krem kullanmıştım yine krem kullanacağım
Balbebek012 yeni_anne2 ben ikisini de kullandım doktor tavsiye üzerine unibaby marka aldık duştan sonra bazen yağ ile masaj yapardım bazen losyon ile ayrıca losyonun dokusu çok güzel ipek gibi oluyor
Meryykb01 yeni_anne2 yağ bebeğimin cildini mahvetti hiç yap öneren dr görmedim keşke baştan bilseydim losyonla mahvolan cildi düzeldi
yeni_anne2 beautifulgirl evettt bende yagin gözenek kağatıgını okudum o yüzden sormak istedim tesekurler sagolun