yesimmisey Merhaba Nev Esentepe Hastanesi ‘ nde yakında doğum yapan var mı? Odalar nasıl, refakatçi kim kalabiliyor, sezaryan da kaç gün kaldınız, odalar kaç kişilik, bilgisi olan var mı acaba?
yesim-1 yesimmisey oda tek hastaya ait ben normal doğum yapmıştım refakatçi kimi istersen o oluyor benim eşimdi. İsteyen istediği saatte ziyarete gelebiliyor sıkıntı yapmıyor kimse normal doğumda sezaryen da da 1 gece gözetim istiyorlar
yesimmisey yesim-1 çok teşekkür ederim, merakımı giderdiniz. 2.gebeliğim ilki medicabilde olmuştu. Genel olarak iyiydi.
dilan1621 Merhaba bende kasımın sonunda normal doğum yapacam NevEsentepe de doktorum Harun Şimşek çok memnunum merak ettiğim şey ebeler hemşireler falan nasıllar benim ilk doğumun olcak azcık korku ve merak içerisindeyim lütfen detaylı bilgi verirmisiniz 🙏🏼
Umranergiz dilan1621 benimde doktorum harun şimşek aşırı iyi sezeryan doğum oldum dikişşlerim tertermiz 2 doğumumuda harun bey yaptı şuan 3. Hamileliğim kesinlikle doğru tercih
yesim-1 dilan1621 ebeler süper iyi Allah hepsinden razı olsun 🙏🏻 dünya malım olsaydı doğum yaptığım gün benle ilgilendikleri için onlara dağıtırdım o kadar söyleyeyim
dilan1621 Teşekkür ederim yorumlarınız için bende doktorumu arkadaş önerisiyle gittim çok memnunum Google dan da araştırmıştım çoğu yorumlardaki annelerin hepsi sezeryan olmuşlar normal doğum yapan anne adayları yorum yapmamış bende normal doğum nasıl olucak merak ediyorum Harun beye de sorum ebeler eşliğinde oluyor dedi falan yetişemezseniz diye sormuştum oda ebelere güven hepsi tecrübeli falan demişti ama dediğim gibi ilk gebeliğim heyecan korku dorukta
Kplnsyd Ben de orda doğum yapacağım inşaallah, neşe hocaya gidiyorum. Ben de doğum çantasına bebek için havlu gerekli mi onu merak ediyorum. Bebek doğunca yıkanıyor mu hastanede
yesimmisey Kplnsyd kaçıncı haftadasınız doğum ne zaman kısmetse, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bende Neşe Kaplan Karakaş’a gidiyorum. Medicabilde bebeği yıkayıp giydirip öyle vermişlerdi havlu vermemiştik. Sadece giyeceği kıyafetleri vermiştik sanırım burda da öyle olur. Havluya gerek yok bence ama içiniz rahat edecekse bir tane koyabilirsiniz.
Seymaalp Kardesim gecen yıl nev esentepede Harun Şimşek’e spinal sezeryan oldu. Kayinvalidesi ve annem refakatci kaldi. İstenilen saatte ziyaret vardi sıkıntı olmadı. Hemşireler kat görevlileri anestezi ekibi doktor hersey cok guzeldi ilgililerdi cok memnun ayrıldı. Ben de bugun yarin doğuracağım insallah ama ozel saglik sigortam medicana da gecerliydi sadece o yuzden medicana takıpliyim. Nev de geçerli olsa Harun beye giderdim . Odalarda tertemiz ve genişti. Saglikla kavuşalım bebislerimize insallah 🙏🏻🙏🏻💙💙