Melike3506 Innerglow daha çok erken yeni başlamışsınız ben 16. 17. Günlerde pik gördüm stres yapmayın bazıları adete yakında gördüğü oluyor herkesin döngüsü farklı her ayımızda da farklı olabiliyor
Innerglow Gzde_defne evet yeni başladım ilk defa da kullanıyorum stres oldum sanki değişik bişey oldu ya
Gzde_defne Innerglow ilk başta stres olur ben ovulasyonun 4. ayında hamile kalmıştım.zamanla alışıyorsunuz merak etmeyin.Allah nasip etsin inşallah
Gzde_defne Innerglow ben çalıştıgım için her akşam 6 da yapıyordum dakikası dakikasına bazen 5 veya 10 dk oynardı.2 saat önceden de sıvı alımını bırakıyordum
Innerglow Melike3506 insan elinde değil ya stres yapmamak aslında kafamdan çıkarsam akışa bıraksam belki daha iyi olacak ama yapamıyorum