noble1 Adetlerim düzenlidir ve uygulamaya göre dün yumurtlama günümdü, ama tam pik sayılmaz . bugünde daha silik çıktı :/ acaba yeterli olgunluğa ulaşmadan mı çatladı yumurtam? Femara kullanmıştım bu ay :(
leyl25 noble1 gayet koyu bence benim o kadar bile değildi aldığım kişi bana yumurtlaman başlamış değerlendir dedi pik nedir anlamıyorum illa kop koyu olmasına gerek olmadığını düşünüyorum ki sizin ki çok daha koyuymuş
noble1 leyl25 diğer çizgiden daha koyu oluyordu ama, takip ediyorum ben uzunn zamandır bu markayla. O yüzden bi üzüldüm :/
noble1 leyl25 evet dün akşam değerlendirdik, yarın sabah sıkıntı ama çalışıyorum, akşaam da geç mi olur dedim bi. Bu gece değerlendirsek? böyle sorunca da çok garip oluyor ama ahhshd