rumeysa_25 minikmucizem20 0-3 çok alınmasına gerek yok aslında. 3-6 6-9 dan itibaren daha çok ihtiyaç oluyor özellikle ek gıdaya başlandıktan sonra. Benim ilk oğlum prematüre doğmuştu 0-3 ayları da uzun süre giymiştik tabi. sonrasında toparladı çabuk kilo almaya başlayınca ay atladık tabi. Siz bebeğinizin doğum kilosuna ve zamanla aldığı kilosuna göre hareket edin
Brgmde minikmucizem20 0-3 den 5 alt üst takım al 2 tulum al tamam . 3 içlik kolsuz zıbın al Gerisini 3-6 al ama bence cocuk doğunca kalıbına göre alısveris daha mantklı
ezgi-esk Tamamen bebeğinizin doğum kilosuna ve doğduktan sonra alacağı kilo hızına bağlı. Ben ilk bebeğimi baz alarak 0-3 çok almadım. Biraz 1-3 genel olarak 3-6 aldım.Kalanı da 6-9
ezgi-esk minikmucizem20 3800 doğdu ama doğum sonrası kilo alımı hep üst sınırın üstünde oldu. Kilo alımı alt sınırda normal giderse ayına göre giyer genelde kıyafetlerini. Ben hep ayından büyük almak zorunda kalmıştım. Ama yenidoğanlarla 0-1 0-3 aylar arasında pek fark yok diyebilirim. Genel olarak çok az 1-3 ortalama 3-6 alırsanız sonrasını kilosuna göre ilerletirsiniz
ezgi-esk minikmucizem20 37+6 Ben hastane çıkışı 5 li olanlardan 5 tane almıştım. 1-3 5 tane çıtçıtlı almıştım. Sonrasında 15-20 günden sonra 3-6 aldım hep. Sonrada 6-9 giydirmeye başladım