Arkadaşlar sabah 8 gibi esimle ikimiz uyuyorduk oglumuzda hep bizimle uyur yani beni emerek ancak dönmeyi daha yarım biliyor tam donemiyor sol göğüsümü verirken uyuyakalmisim çünkü enfeksiyon vardı bende akşam antibiyotik içip yattım çok üzgünüm ki oda uyku yapmış oğlumda dönmüş onun ağlamasına sesine kalktım bı baktım onu göremeyince olayın şokuyla eşimi kaldırdım hemen yerden aldık sakinleştirmeye çalıştık yüz üstü düşmüştü parkeye şu an nasıl derseniz keyfi yerinde gibi herhangi bi kusma kanama vs gozlemlemedim gözünün altında hafif bir kızarıklık ve şişlik var her ihtimale karşı götüreyim diyorum başına böyle bir durum gelen var mı diye sormak istedim çok korkuyoruz.
https://hizliresim.com/k4fo6er bahsettiğim kızarıklık da bu linkte.