alsar11 Ummus7 normal hiç yaşamayanlar var tabii ki canım 🫠 bende 10 haftama kadar oldu 17 haftalığım geçti sanki 😅
Ecekrk Ummus7 37. Haftamdayım 2 defa kustum sanırım o kadar onun dışında hiç bulantım vs olmadı ilk 6 ay 7. Aydan sonra bebek mideye baskı yaptığı için sanırım arada bulantı oluyor ama şiddetli değil hiçte kusmadım
Hanniballl Ummus7 bende fazla olmadi daha cok istahsizlik gibi bir his vardi bogazimda sadece hic kusmadim.. sadece disimi fircaladigimda firca biraz öğürmeme sebep oluyordu 🙈😅 cinsiyet erkek cinsiyetle ilgisi oldugunu sanmiyorum
Nerminler Haftadayım bulantılara kusma eşlik etti yaşam kalitem sıfır ilaç yiyecek hiç bir şey fayda etmiyor inşallah tez zamanda biter. Şanslısınız anneler 🌼