25+3 uz bizde iki gün önce bendede akıntıyla karisik kahverengi lekeler gördüm doktoruma mesaj attım hemen bişey olduğunu sanmıyorum ama yinede nöbetçi doktor bı baksın dedi gittik baktılar bı sorun yok şükür hafif enfeksiyon dedi fitil verdi korkmayın ama ihmalde etmeyin