Salihaa42 Kürtaj olduktan sonra kanamam kesilince hiç korunmadik adet olmayı beklemedim bir sorun olur mu
Gzde_defne Salihaa42 bence olmaz doktorunuz korunun demediyse.burda kürtaj sonrası hemen gebe kalan çok var
Aleynaceyhannnn Salihaa42 doktorunuz bir sorun görmediyse uyarmadıysa 1 kere adet olup yumurtlamayı bekleyebilirsiniz benim ocak ayında bir boş gebelikten dolayı kürtajım olmuştu bir kere adet görüp tekrar hamile kaldım şimdi doğumuma bir ay var
Elayf04 6 7ay beklemeniz gerekiyor bana doktorum öyle demişti beklemeden hamile kalırsan düşük riskin olabilir
Mor-kelebek @Salihaa42 rahmin kendini toplaması için sonrakinin sağlıklı gebelik olması için 2-3 ay beklemek daha doğru diye biliyorum bende bekliyorum
Salihaa42 Doktor hicbirsey demedi ne kürtajdan önce nede kürtaj sonrası kontrole gittiğimde bende sormayı unuttum
Salihaa42 Aleynaceyhannnn kanama kesilince bir kez korunmadik kürtajdan iki hafta sonra gittim beta 18 çıktı bilmiyorum şuan düştü mü arttı mı 🤷♀️ yarın sağlık ocağına kan vermeye gideceğim eğer yoksa dikkat edeceğim adetini beklerim
Aleynaceyhannnn Salihaa42 kürtajdan 1 hafta sonra beta sıfırlanıyor diye biliyorum ama tekrardan bir baktırırsınız tabiki emin olmak için